Ponad 600 mln zł wydały w tym roku na reklamę sieci komórkowe. Najwięcej - prawie 215 mln zł -Polkomtel, który jest jednocześnie liderem pod względem liczby pozyskanych klientów - pisze Gazeta Prawna.
Po trzech kwartałach wydatki sieci komórkowych na reklamę wyniosły 606,6 mld zł i były o ponad 80 proc. wyższe niż rok wcześniej. Największą kwotę - 214,5 mln zł - na reklamę swych marek Plus, Sami Swoi, Simplus, MixPlus oraz na reklamę wizerunkową - wydał Polkomtel. Wydatki tego operatora były o ponad 127 proc. wyższe niż rok wcześniej. Tegoroczny debiutant, czyli P4, operator sieci Play na reklamę wydał nieco ponad 77 mln zł, czyli dwa razy mniej niż Centertel i niemal trzy razy mniej niż Polkomtel.
źródło: gazeta Prawna,Twoja Komórka
0 Comments:
Post a Comment
<< Home