Wednesday, November 26, 2008

Play wprowadza 25 listopada innowacyjną i premierową na rynku usługę, dzięki której klientom Play zarówno abonamentowym oraz Play na Kartę, którzy nie mogą dzwonić z powodu braku środków na koncie, utracili ważność połączeń przychodzących lub przekroczyli limit kredytowy, Play będzie automatycznie przesyłać informację o próbie połączenia na numer, na który próbowali dzwonić.

Jeżeli Klient Play, który nie ma możliwości wykonania połączenia spróbuje je wykonać to wybierany przez niego numer otrzyma komunikat „Numer +4879xxxxxxx próbował się z Tobą połączyć i prosi o kontakt.”. Jest to o wiele wygodniejsze od podobnego rozwiązania z prepaidowych ofert Orange, gdzie trzeba wysłać SMS-a pod odpowiedni numer, a ilość takich wiadomości była ograniczona.

Wiadomość w Play będzie wysyłana za pomocą komunikatu USSD i nie wiąże się za żadnymi kosztami dodatkowymi. Play jako pierwszy na rynku oferuje tego typu usługę swoim klientom i zamierza zgłosić ją na konkurs na najbardziej użyteczną usługę podczas Kongresu GSM w Barcelonie w lutym 2009r.

Źródło: portal Twoja Komórka,Play

0 Comments:

Post a Comment

<< Home